Telefonia VoIP

Zastosowanie telefonii IP w biznesie to wiele niespotykanych dotąd możliwości. To znaczna redukcja kosztów, a jednocześnie poprawa komfortu pracy i prestiżu Twojej firmy. Jak to możliwe? Poniżej przedstawiamy kroki, które prezentują podstawowe informacje na temat telefonii VoIP.

Hostowane usługi PBX (np. numery wewnętrzne, system IVR, przekierowanie rozmów, Call Center wynajmowane od usługodawcy za niewielką miesięczną opłatą, bez konieczności inwestycji w niezbędną infrastrukturę techniczną) stale zyskują na popularności. Wynika to z ogromnych możliwości, jakie stwarzają one dla firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Nowy, lepszy sposób profesjonalnej obsługi klienta oraz zwiększenie wydajności pracowników, przy jednoczesnej redukcji kosztów – to zalety, wobec których nie można przejśd obojętnie.
Własna infrastruktura teleinformatyczna VoIP pozwala stworzyć zintegrowany system komunikacji w firmie, ale wymaga sporych nakładów finansowych, związanych z jej instalacją i wdrożeniem. Niestety, na takie wydatki mogą sobie pozwolid zazwyczaj tylko duże przedsiębiorstwa. Natomiast firmy z sektora MSP, chcąc usprawnić system komunikacji, często muszą korzystać z drogich tradycyjnych centralek PBX lub też domowych rozwiązań VoIP. Szanse na zmianę tej sytuacji stwarzają właśnie hostowane usługi PBX, które dla małych i średnich firm stanowią tańszą i dynamicznie rozwijajacą się alternatywę.

PROFESJONALNY SYSTEM TELEFONICZNY ELEMENTEM PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ
Czy wiesz, że infrastruktura telefoniczna, którą posiadasz w firmie, może stanowić dodatkową przewagę nad konkurencją? Jeśli jednak nie działa ona we właściwy sposób, możesz łatwo zniweczyć wysiłki, jakie Twoi pracownicy wkładają w obsługę klientów firmy. Można powiedzieć: `jak Cię słyszą, tak o Tobie mówią`. Czyli – albo zyskasz zaufanie klientów, dzięki sprawnemu systemowi telefonicznemu i skutecznej komunikacji, albo też obdarzą oni zaufaniem Twoją konkurencję.
Z tego powodu firmy inwestują we wdrożenie własnej centrali telefonicznej PBX (ang. Private Branch Exchange). Pozwala ona na stworzenie sieci telefonicznej przedsiębiorstwa, obsługując wewnętrzne rozmowy pracowników oraz zewnętrzny ruch telefoniczny, czyli rozmowy przychodzące i wychodzące. Zastosowanie centrali pozwala znacznie zredukować koszty rozmów telefonicznych, jednak zanim do tego dojdzie, trzeba zainwestować w jej zakup i wdrożenie. Inaczej jest w przypadku hostowanej usługi PBX, która nie wymaga inwestycji w fizyczną infrastrukturę centrali.
Dobór właściwego systemu telefonicznego nie powinien opierać się wyłącznie na kryterium związanym z kosztami. Jest zrozumiałe, że zwłaszcza dla przedstawicieli sektora MSP, koszty stanowią bardzo ważne kryterium wyboru. Hostowane usługi PBX pozwalają na znaczne oszczędności, jednak zanim poruszymy tę kwestię, chcielibyśmy najpierw przedstawić Ci inne zalety związane z zastosowaniem tego typu usług.
Telefonia VoIP to nic innego, jak komunikacja głosowa, która wykorzystuje do działania łącza internetowe. Coraz częściej znajduje zastosowanie w biznesie, gwarantuje znacznie więcej możliwości, aniżeli telefonia tradycyjna. Szeroki wachlarz usług oferowanych przez VoIP wpływa na podniesienie wydajności pracowników, zwiększa satysfakcję klienta, co przy jednoczesnej redukcji kosztów połączeń, czyni telefonię internetową niezwykle atrakcyjną alternatywą do tradycyjnej telefonii dla firm z sektora MSP.

CO DECYDUJE O ATRAKCYJNOŚCI VOIP DLA SEKTORA MSP?
Możliwośd korzystania z nowoczesnej i niezawodnej centrali telefonicznej nie jest zarezerwowana tylko dla dużych firm, posiadających znaczące środki do zainwestowania. W sytuacji, gdy zdecydujesz się na korzystanie z hostowanego PBX – niezbędny sprzęt, technologię i oprogramowanie zaoferuje Ci dostawca tego systemu. Dzięki temu Twoja firma nie będzie musiała ponosić znacznych kosztów, które są nieodzowne przy zakupie, montażu i wdrożeniu tradycyjnej sieci telefonicznej. Jedyne Twoje koszty związane są z:
– dzierżawą systemu (opłata miesięczna),
– zakupem bramek VoIP (do których możesz podłączyć zwykły telefon) lub telefonów IP,
– inwestycją w lepsze łącze internetowe (jeśli jest to konieczne).
PBX oferowany w modelu hostowanym jest oparty na VoIP, czyli technologii umożliwiającej przesyłanie dźwięku za pomocą łączy internetowych lub dedykowanych sieci wykorzystujących protokół IP (popularnie nazywane jest to telefonią internetową). PBX do realizacji połączeń korzysta z VoIP, co gwarantuje niskie stawki za rozmowy wychodzące oraz większą funkcjonalność w przypadku rozmów przychodzących.
Hostowany PBX dostarcza kombinację unikatowych cech, wśród których najważniejsze to: niskie koszty połączeń i dzierżawy rozwiązania, skalowalność oraz liczne usługi dodane. Te możliwości pozwalają firmie usprawnić i obniżyć koszty komunikacji
– zarówno wewnątrz organizacji, jak i tej prowadzonej z otoczeniem zewnętrznym. PBX pomaga też poprawid obsługę klienta oraz zwiększyć wydajność pracowników. Nie jest istotne, czy firma zatrudnia 5 czy 50 osób
– hostowany PBX w każdym przypadku gwarantuje te same korzyści.

WYSOKA PRODUKTYWNOĆ I LEPSZA OBSŁUGA KLIENTA DZIĘKI PBX
Hostowany PBX zapewnia Twojej firmie paletę innowacyjnych rozwiązań, które pomogą Ci uczynić ją bardziej nowoczesną i sprawniej zarządzaną. Funkcje PBX pozwalają np. przekierowywać wiadomości głosowe na e-maila czy automatycznie generować raporty z bilingami rozmów. Istnieje też wiele innych opcji – dzwoniący może byd skierowany automatycznie do odpowiedniej osoby, bez długiego czekania na połączenie i bez konieczności wyboru dodatkowych numerów wewnętrznych.

SKALOWALNOŚĆ
Ta funkcja gwarantuje Ci możliwość dołączania lub redukcji kolejnych usług i stanowisk w stosunku do tych, z których Twoja firma już korzysta. Możesz zacząć korzystanie z hostowanego PBX z niewielką liczbą funkcji – np. z prostym systemem IVR (ang. Interactive Voice Response), umożliwiającym osobie dzwoniącej do firmy wybieranie numeru wewnętrznego do poszczególnych pracowników (po wcześniejszym odsłuchaniu komunikatu powitalnego). W miarę rozwoju Twojej firmy, skalowalność umożliwi Ci dodawanie bardziej zaawansowanych funkcji i ich rozbudowę. Przykładowo, możesz rozbudować system IVR w taki sposób, aby zautomatyzować obsługę powtarzających się zapytań do działu obsługi klienta. Możesz również uruchomić inne usługi dodane, jak choćby Wirtualny Fax – umożliwiający wysyłanie i odbieranie faksów przez Internet, bez konieczności fizycznego posiadania urządzeń faksowych . Wszystko to w bardzo prosty i szybki sposób, który zajmie zaledwie kilka minut. Widać więc, jak łatwe może byd zarządzanie systemem telekomunikacyjnym w Twojej firmie. W szczególności, jeśli porównamy to do administrowania infrastrukturą zainstalowaną wewnątrz firmy.

NISKI KOSZT DZIERŻAWY
Dzierżawa PBX jest znacznie tańsza niż instalacja własnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Dla firmy liczącej 15 pracowników, wydatki na hostowany PBX – w porównaniu do tradycyjnej centralki PBX – są o prawie jedną trzecią niższe. Dodatkowo hostowany PBX posiada wiele przewag, których nie da się zmierzyć wskaźnikami finansowymi: łatwość rozbudowy i rekonfiguracji, łatwośd obsługi struktur rozproszonych geograficznie, możliwośd integracji z telefonią komórkową, całkowita niezależność od zmian wewnątrz firmy – zarówno infrastrukturalnych, jak i organizacyjnych. W związku z tym, rozwijająca się firma nie musi ponosić sporych kosztów wdrożeniowych, a posiadane środki może przeznaczyć np. na inwestycje.

FIRMA WIRTUALNA I JEJ PRZESTRZENNA WOLNOŚĆ
Niezwykle użyteczne funkcje PBX, do których dostęp zyskasz dzięki technologi VOIP, pozwolą Ci także ograniczyd koszty związane z rozbudową siedziby i infrastruktury biurowej. W sytuacji, gdy jeden z pracowników firmy nie może w danym momencie przebywad przy biurku, niezwykle przydatna jest funkcja `przekierowanie połączeń`. Umożliwia ona łatwe przeniesienie przychodzących rozmów na alternatywną lokalizację i zrealizowanie ważnego połączenia. Rozszerzeniem usługi przekierowania jest usługa `Znajdź mnie` – umożliwiająca wskazanie nie jednego, ale wielu miejsc, w których możemy przebywać i do których należy po kolei spróbowad przełączyć połączenia przychodzące. Pracownicy mogą więc wykonywać swoje obowiązki z dowolnego miejsca na świecie tak, jakby byli w pokoju obok.

KOSZTY UNOWOCZEŚNIENIA SYSTEMU – 0 PLN ROCZNIE!
Wdrożenie hostowanych usług PBX nie wymaga żadnych kosztów związanych z zakupem oprogramowania, bowiem za wszelkie unowocześnienia i aktualizacje oprogramowania odpowiada dostawca. Do niego należy również zapewnienie sprawnie działającej pomocy technicznej w przypadku ewentualnych problemów.

DLA JAKICH FIRM HOSTOWANE USŁUGI PBX SĄ NAJLEPSZYM ROZWIĄZANIEM?
Decyzja o zmianie dotychczasowego systemu telefonicznego powinna być dobrze przemyślana. Istnieją przypadki, w których hostowane systemy PBX nie będą najlepszym rozwiązaniem. Dotyczy to zwłaszcza wielkich korporacji, dla których lepsza wydaje się własna infrastruktura telefonii VoIP. Poniższa tabela ilustruje sytuacje, w której hostowane usługi PBX są najwydajniejsze.

PBX hostowany

Własna infrastruktura PBX

Małe i średnie przedsiębiorstwa

Korporacje wykorzystujące efekt skali i mające własną infrastrukturę teleinformatyczną

Rozproszone biura, pracownicy przebywający w różnych miejscach

Pracownicy ulokowani w jednym miejscu

Biuro wirtualne

Wirtualne biuro nie wymagane

Firma się rozwija

Wielkośd firmy i liczba pracowników jest stała

Zmieniające się wymagania klientów

Dojrzały, uporządkowany rynek

Potrzeba rozbudowy systemu obsługi klienta

Istniejący system obsługi klienta

System telefoniczny jako przewaga konkurencyjna

Profesjonalny system telefoniczny standardową cechą tego rodzaju firm

 

USŁUGI OFEROWANE PRZEZ HOSTOWANY PBX OD FREECONET
TANIE ROZMOWY TELEFONICZNE

Wszyscy zarejestrowani na platformie użytkownicy rozmawiają między sobą za darmo – o każdej porze, bez względu na miejsce, gdzie się znajdują. Połączenia poza siecią oferowane są po groszowych stawkach, dzięki usłudze TelArena.

TELARENA
To moduł FreecoNet, pozwalający na realizację połączeń na numery niezarejestrowane we FreecoNet po najniższych możliwych stawkach. Połączenia te realizowane są przez największych i niezależnych operatorów, którzy przystąpili do TelAreny (obecnie są to: Crowley, Deutsche Telekom, EXATEL, GTS Energis, Netia). Proces wyboru i realizacji połączeń jest w pełni zautomatyzowany i nie wymaga od użytkownika zmiany dotychczasowego sposobu dzwonienia.

WIRTUALNA CENTRALKA Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU IVR (INTERACTIVE VOICE RESPONSE)
Jest to wieloelementowa, kompleksowa usługa zapewniająca profesjonalne funkcjonowanie systemu powitań i przekierowań połączeń telefonicznych, wykorzystująca technologię syntezy mowy oraz pliki WAV. Usługa dostępna jest w formie hostowanej.
FreecoNet poszedł tu o duży krok dalej niż konkurencja, opierając swoje usługi na innowacyjnym systemie syntezy mowy (TTS – text to speech). Zastosowanie tego rozwiązania umożliwia kreowanie dowolnych zapowiedzi głosowych bezpośrednio poprzez wpisywanie ich z klawiatury komputera. Ty piszesz komunikat, który mają usłyszeć Twoi klienci, a system zamienia go na profesjonalne nagranie dźwiękowe. Jest to możliwe poprzez zastosowanie polskiego syntezatora mowy IVONA firmy IVO Software, uznawanego za najlepszy na świecie (opinia ekspertów w międzynarodowym konkursie Blizzard Challenge). Dzięki temu skończą się Twoje kłopoty z nieprofesjonalnymi nagraniami odtwarzanymi klientom.
Oczywiście, jeśli chcesz – możesz nagrań komunikat własnym głosem lub skorzystać z wcześniej przygotowanego pliku dźwiękowego .mp3 lub .wav.
Elementy IVR
1. Menu – usługa umożliwia osobie dzwoniącej wybór jednej z dostępnych opcji kontynuacji połączenia telefonicznego, co następuje po odsłuchaniu komunikatu i wyborze pożądanej opcji z klawiatury telefonu.
Przykładowy komunikat, zdefiniowany w panelu FreecoNet, może brzmied `Wybierz 1, aby połączyd się z sekretariatem; wybierz 2, aby otrzymać sygnał faxu, Wybierz 3, aby połączyć się z konsultantem `.
2. Wybierz wewnętrzny – usługa umożliwia osobie dzwoniącej połączenie z wybranym numerem wewnętrznym. Wyboru dokonuje ona po wysłuchaniu komunikatu (powitania), wprowadzając odpowiedni numer z klawiatury telefonu. Jeżeli numer nie zostanie wprowadzony, możliwe jest przełączenie połączenia na dowolne konto lub usługę. Przykładowe powitanie, zdefiniowane w panelu FreecoNet, może brzmieć `Witamy w naszej firmie! Wybierz numer wewnętrzny lub poczekaj na zgłoszenie operatora. 10 -Sekretariat, 30 – Fax`.
3. Warunek – usługa służy do przełączania osoby dzwoniącej w różne miejsca systemu IVR, bądź do różnych użytkowników w zależności od ustalonych kryteriów (warunków). Pojedynczy Warunek może obejmować wiele kryteriów zbudowanych w oparciu o:
– czas i dzień, w którym zostało wykonane połączenie,
– numer/numery, z którego zostało wykonane połączenie.
Dzięki zastosowaniu usługi Warunek możliwe jest np. przełączanie osób dzwoniących z numerów zagranicznych do pracownika mówiącego po angielsku, a pozostałych do pracowników mówiących po polsku. Innym zastosowaniem może być informowanie o godzinach otwarcia firmy poprzez odtworzenie komunikatu o treści np. `Firma jest obecnie zamknięta. Prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz w soboty od 9:00 do 14:00`, gdy połączenie nadchodzi poza godzinami otwarcia firmy. W pozostałych godzinach połączenie może zostać skierowane do sekretarki.
4. Odtwórz komunikat – usługa odgrywa osobie dzwoniącej przygotowany uprzednio komunikat dźwiękowy lub nagranie, po czym przełącza połączenie dalej (do użytkownika lub na inną usługę). Przykładowy komunikat, zdefiniowany w panelu FreecoNet, może brzmied `Witaj! Dodzwoniłeś się do Jana Kowalskiego. Jestem na urlopie, zostaniesz przełączony do działu marketingu` lub `Witamy w naszej firmie. Za chwilę zostaniesz połączony z naszym konsultantem`.
5. Znajdź mnie – usługa wykonuje kolejne próby połączenia na konta FreecoNet lub usługi, według zadanej przez użytkownika kolejności (listy). Usługa jest rozszerzeniem usługi przekierowania – umożliwia wskazanie nie jednego, ale wielu miejsc, w których możemy przebywać i do których należy po kolei spróbować przełączyc połączenia przychodzące. Usługa kończy działanie, gdy połączenie zostanie odebrane.
6. Przekieruj – usługa umożliwia przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu. Rozmowa kierowana jest przez jedno z założonych kont w panelu FreecoNet. Po zakończeniu połączenia istnieje możliwośd przełączenia osoby dzwoniącej na inną usługę.
7. Nagraj wiadomoś – usługa działa na zasadzie poczty głosowej. Umożliwia osobie dzwoniącej pozostawienie dowolnej wiadomości głosowej, która jest następnie przesyłana odbiorcy w postaci pliku mp3, na zadane konto email.

CALL CENTER
Hostowana usługa, która pozwala stworzyć profesjonalny system obsługi klienta, realizowany przez grupę konsultantów. Osoby dzwoniące – w przypadku, gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy – nie otrzymują sygnału zajętości, ale odgrywana jest im informacja o pozycji w kolejce. Z chwilą zakończenia rozmowy przez konsultanta, łączona jest do niego automatycznie pierwsza osoba oczekująca w kolejce. Pozostałe osoby oczekujące są informowane o zmianie ich pozycji w kolejce.

WIRTUALNY FAX
Usługa pozwala korzystać z pełnej funkcjonalności faksu, bez konieczności jego fizycznego posiadania. W prosty i szybki sposób możesz zarówno odbierać jak i wysyład faksy, oszczędzając tym samym na kosztach kupna i eksploatacji tradycyjnego sprzętu.
Wirtualny Fax jest połączeniem trzech innowacyjnych usług dodanych (fax2mail, mail2fax, web2fax). Mimo stopnia ich technologicznego zaawansowania są niezwykle proste i szybkie w obsłudze. Wirtualny FAX jest narzędziem niezwykle przydatnym w firmie. Nie tylko ze względu na spore oszczędności, ale przede wszystkim na wygodę jego stosowania i możliwośd stałej kontroli korespondencji firmy.

REJESTRATOR ROZMÓW
Usługa Rejestrator rozmów umożliwia nagrywanie i przechowywanie połączeń. Jej zaawansowane możliwości konfiguracji oraz prosta obsługa sprawiają, że jest niezwykle przydatnym rozwiązaniem w firmowych działach obsługi klienta, firmach wielooddziałowych lub posiadających pracowników zdalnych.
Dzięki usłudze Rejestrator rozmów można nagrywać zarówno połączenia przychodzące, wychodzące, jak i te prowadzone przez usługę Call Center. Sam decydujesz gdzie i jak długo pliki z nagraniami mają byd przechowywane. FreecoNet umożliwia ich zapisywanie na swoich serwerach przez 1,3 lub 6 miesięcy, a także przesyłanie plików na zewnętrzny serwer FTP.

WDZWOŃ SIĘ
Wdzwoń się ( Dial In ) to usługa pozwalająca wdzwonić się do systemu FreecoNet z dowolnego aparatu telefonicznego i od dowolnego operatora, a następnie zadzwonić na wybrany numer, zarówno w ramach FreecoNet, jak i na zewnątrz, poprzez usługę TelArena. W ten sposób, np. w przypadku braku dostępu do Internetu, wdzwaniając się na swój numer FreecoNet możemy zrealizować połączenie zagraniczne czy międzymiastowe po stawkach z TelAreny. Kilkukrotnie taniej, niż gdybyśmy dzwonili bezpośrednio przez operatora tradycyjnego.

AUTORYZUJ Z OPCJĄ ODDZWANIANIA
Usługa posiada opcję oddzwaniania (Callback). Włączenie tej opcji powoduje, że po wykonaniu połączenia i udanej autoryzacji, usługa rozłącza osobę dzwoniącą i automatycznie do niej oddzwania. Usługa ta pozwala na realizowanie tanich połączeń bez względu na miejsce i sposób dostępu do sieci telekomunikacyjnej.

INTEGRACJA Z WWW
FreecoNet w swojej ofercie posiada szereg aplikacji i usług służących do integracji FreecoNet z systemami zewnętrznymi. Są to zarówno proste aplikacje do nawiązywania połączeo poprzez www oraz innowacyjne usługi do systemów zewnętrznych.
1. Zestaw połączenie – Niezwykle innowacyjna usługa, niedostępna wcześniej na polskim rynku, która inicjuje połączenie między dwiema stronami poprzez www. Posiada wiele zastosowań. Może na przykład posłużyć jako bardzo innowacyjny sposób nawiązania kontaktu z klientem firmy. Po skonfigurowaniu usługi w panelu FreecoNet, na stronie internetowej można dodać element graficzny z miejscem do wprowadzenia numeru telefonu. Wystarczy, że klient wpisze tam swój numer telefonu i kliknie `Zadzwoń`, a usługa natychmiast zadzwoni do niego i następnie zestawi połączenie z firmą (w dowolne miejsce – np. do sekretariatu, działu handlowego lub Call Center). Usługa może również zadzwonić  najpierw do firmy i dopiero po odebraniu połączenia zacząć zestawiać połączenie z klientem – wszystko zależy od konfiguracji.
2. Zintegruj – usługa cyklicznie wywołuje wskazaną w jej konfiguracji stronę www, przesyłając do niej informacje o naciśniętych przez osobę dzwoniącą przyciskach na klawiaturze telefonu oraz odczytując osobie dzwoniącej zwrócony tekst. Pojedyncza usługa Zintegruj pozwala na obsługę wielu osób dzwoniących jednocześnie. Przykładowa Aplikacja może informowad klienta, po wprowadzeniu przez niego numeru zamówienia, o stanie jego realizacji.
3. FlashCall – Dodatek ten pozwala, by osoby odwiedzające stronę www mogły dzwonid do właściciela serwisu za darmo, klikając zaledwie w jeden prosty przycisk. Wystarczy wygenerowad odpowiedni kod html i umieścid go na stronie www, a pojawi się na niej kontrolka kontaktu.

USŁUGI DODATKOWE PRZEZNACZONE DLA FIRM
1. DDI (Direct Dial In) – umożliwia otrzymanie puli numeracyjnej 10, 50, 100 kolejnych numerów, w zależności od potrzeb firmy. Pozwala to na przypisanie każdemu pracownikowi kolejnego numeru miejskiego i wykonywanie połączeo bezpośrednio na biurko. W ten sposób nawet kilkaset numerów może byd obsługiwanych na jednym linku (koncie) SIP.
2. Numeracja INFO 0-80x – umożliwia dzwoniącej osobie bezpłatne lub częściowo płatne połączenie telefoniczne z infolinią firmy.

PBX FREECONET ŁATWY WE WDROŻENIU
Wdrożenie hostowanych usług PBX od FreecoNet, w przeciwieństwie do tradycyjnych centrali telefonicznych, nie wymaga żadnych kosztów wstępnych. Dodatkową zaletą jest ich krótki czas implementacji.

NIEZBĘDNY SPRZĘT
Prawdopodobnie już w tej chwili Twoja firma posiada najważniejsze, niezbędne urządzenia do korzystania z hostowanego PBX. Wymagane jest jedynie szybkie łącze internetowe oraz router. Jedynym dodatkowym, wymaganym urządzeniem są kompatybilne telefony, które obsługują standard SIP lub bramki VoIP. Alternatywa to ustawienie przekierowujące na numery PSTN od tradycyjnego operatora, jeżeli nie ma urządzeń lub łącza – jest to wprawdzie usługa płatna, ale mimo to bardzo opłacalna.

INSTALACJA
Jeśli firma posiada już niezbędny sprzęt, instalacja systemu PBX FreecoNet zajmie około 15 minut. Nie wymaga to żadnej specjalistycznej wiedzy. A w razie problemów, można liczyć na darmową pomoc ze strony dostawcy.

PRZEJŚCIE NA INNY SYSTEM
Implementacja PBX FreecoNet może byd przeprowadzana stopniowo. Zacznij od kilku usług, a dzięki skalowalności dołączaj kolejne w miarę potrzeb. Rozwiązania FreecoNet umożliwiają także jednoczesną współpracę z tradycyjnymi systemami telefonicznymi, co eliminuje potrzebę natychmiastowego i całkowitego przejścia na nowy system telefoniczny.

MOŻLIWOŚĆ PRZENIESIENIA NUMERU
Możesz korzystać z hostowanych rozwiązań telefonii VoIP z zachowaniem swojego dotychczasowego numeru telefonu – wystarczy tylko przenieść go do FreecoNet. Warto wiedzieć, że od lipca br. możliwe jest przenoszenie numerów telefonów od abonentów TP SA do FreecoNet, ze wszystkich 49 stref numeracyjnych w Polsce. Dodatkowo swoje numery mogą
przenieśd do FreecoNet także użytkownicy innych operatorów: Exatel, GTS Energis, Netia i NASK

PODSUMOWANIE
Przedstawiliśmy Ci zalety i możliwości, jakie płyną z wdrożenia hostowanych usług PBX od FreecoNet. Teraz wiesz, jak uwolnić się od nieelastycznych tradycyjnych systemów telekomunikacyjnych, które nie pozwalały Ci na znaczące zmiany. Od Ciebie zależy, czy z tej szansy skorzystasz.

Oferta VoIP, Oszczędność i elastyczność rozwiązań telekomunikacyjnych